Volgers

zondag 20 februari 2011

Lieve Janny bedankt!


Gekregen van Janny van Woerkens,

Op mijn beurt wil ik deze award doorgeven aan:
Bea
Ze is een echte stempelaar,
haar kaartjes verdienen ingelijst te worden.

Liesbeth
Haar kaartjes verdienen ook bekeken te worden.

Lenny
Ze maakt zulke "lieve" kaartjes,
dat komt omdat ze zelf ook zo lief is.

Deze Award is om iemand extra aandacht te geven zodat hun blog wat meer in de bekendheid komt.
Vandaar dat het Award niet doorgegeven wordt aan mensen met honderden volgers.
Een paar regels:
Je maakt een verwijzing naar de blog van degene van wie je de award hebt gekregen ( met een link)
Je kan ervoor kiezen om het award door te geven aan drie tot vijf andere blogs, ook met een link.
Laat een reactie achter op je uitgekozen blogs om ze te laten weten dat ze een award hebben gekregen.
Natuurlijk hoef je de award niet te accepteren of je kan op je blog vermelden van wie je een award hebt gekregen maar niet doorgeeft, niets is verplicht! 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en welkom in de Liebster Club, ik was er ook heel erg blij mee toen ik hem kreeg,een echte opsteker en aanmoediging om vooral te blijven frutselen!!!!
    Ik krijg heel veel leuke reacties op de poezenkaart en vooral van "liefhebbers", nou ik moet wat opbiechten...ik ben zelf doodsbang, al mijn hele leven!! Maar op een kaartje vind ik ze gelukkig ook lief!

    Gezellige week,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Dank je wel voor de award Liebster blog die ik van je heb gekregen.
    Ik voel me zeer vereerd dat ik hem van jou heb gekregen, ben echt fan van je kaartjes.
    Omdat mijn volgers of wel heel veel volgers hebben of hem al gehad hebben heb ik hem niet echt aan iemand persoonlijk door kunnen geven, maar heb hem wel vol trots geplaatst.
    Nogmaals, dank je wel.
    Gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Hennie,
    proficiat met deze award, zeer verdiend!!
    Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hennie
    gefeliciteerd met je Award
    Ik voel me vereerd dat ik hem van jou heb
    gehad dank je wel ik zou alleen niet weten aan wie ik hem moet geven ik laat het wel weten op me blog. je bent een lieverd
    lieve groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hennie,

    Proficiat met de award !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen