Volgers

woensdag 9 maart 2011

Een primeur: de rozetmaker van Crealies!

Eline's Flowergirl voor een hekje van Crealies, met op de achtergrond een rozet gemaakt met het handige malletje van Crealies in combinatie met de borderstans. Het nieuwe Pretty Paper Bloc Eline's Flowerz van Marianne Design zorgt voor een perfect geheel.
Gebruikte materialen:
Rozetmaker 1, Creative border 10, Creative Shapes 12 en 15,
Creative Flower 13 allemaal van Crealies.
Clearstamps Eline's Flowergirlz EC0124 en
Pretty Paper Blos Eline's Flowerz PB7032
van Marianne Design

12 opmerkingen:

  1. Schitterend geheel, prachtige kleuren en ja dat hekje is zo leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een prachtig kaartje die Rozet is wel erg mooi ook het hekje en de tsempel erg mooi super geheel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeker mooie kaart ! geslaagd ! als je nog eens zin hebt om nog eens mee te doen met het kleurenkaartenteam, je bent nog altijd welkom he ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel mooi uit Hennie,
    wat leuk zeg die rozet.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja gááf zeg Hennie! En je hebt ook al het nieuwe hekje uitgeprobeerd! Super zeg! Trouwens, je nieuwe blog-look is lekker vrolijk! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Hennie,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Hennie, ik had al over de rozet gelezen op de blog van Annelies, enig net als het hekje...ik baal dat ik niet naar Zwolle kan om demo's te zien maar hoop van harte dat ik in augustus een 2e kans krijg.
    Groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Hennie mooie vrolijke kleuren Prachtig.
    Ik ben gelijk volger van je geworden kan ik steeds al het moois bekijken.
    De foto van mn dochter heb ik mee genomen hij is erg leuk.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,...en mooie mallen , ga gelijk eens kijken bij Crealies...

    groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattige kaart heb je gemaakt hennie

    heb je de envelop ontvangen ??

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Hennie!

    Jouw blog is ook heerlijk vrolijk!!! En wat een super product is dit weer! Erg mooi met zo'n leuk randje er aan. Het hekje vind ik ook al zo leuk, zo kun je echt een beetje een tafereeltje maken. Super gedaan!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen