Volgers

zondag 7 augustus 2011

CFY# 21 Scrapbook Nederland.

 Met deze enveloppekaart wil ik meedoen met CFY# 21 van Scrapbook Nederland.
De prachtige sketch van Marjan leende zich er prima voor
om er een mapje met een klepje van te maken.
 
 Voor het klepje heb ik Designable DS0912 gebruikt.
Het gebruikte dessinpapier is Merry Little Christmas PB7034.
De knusse huismus komt uit het knipvel MB0131.
De stempels zijn van Eline EC0099.
 
Op de binnenkaart is gewerkt met Designable DS0911.
Het geheel is afgewerkt met vintage lace lint en
Creatables: de kersttak LR0181 en de ballen LR0182 en LR0184 
Op de achterkant kunnen jullie zien dat ik de Designable figuur
uitgeknipt en dubbelgevouwen heb om het flapje te kunnen vormen.

Jullie vragen je waarschijnlijk af wat ik met alle Crealies bloemen gedaan heb,
nu die heb ik allemaal opgestuurd naar Crealies
en ze gaan mee op "beurstournee".
Ik niet, ik blijf heerlijk op mijn "knutselstekkie"
om weer nieuwe producten uit te werken.

Fijne en gezegende zondag toegewenst,
groetjes hennie.


31 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg! Ik vind het een heel mooie en bijzondere kerstkaart en een prachtige uitwerking van de schets! Leuk dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige envelop hennie, heel mooi bewerkt.
    en heel mooi die kaart erin, netjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart/envelop, heel leuk uitgewerkt, succes!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeeeeeel erg mooi hoor
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hennie, wat een mooie creatie en een leuk model ! en eh... mijn bloemenrecept : gewoon 6 bloemetjes met de klassieke pons maken (één van de eerste cirkelponsen met een randje) of met de nestabilities, hetzelfde vormpje. je maakt ze nat, fromelen, alles op elkaar, splitpen in het midden en laagje per laagje naar de splitpen toe fromelen. KLaar....
    Veel plezier,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg!Mooi uitgewerkt en met prachtige details, bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een totaal ander soort creatie ineens, dat is bij jou toch vaak zo'n verrassing en deze is wel weer heel erg mooi en apart Hennie!!!

    Gezellige zondag en geniet van je stekkie en het niet naar de beurs hoeven/moeten!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind 'm heel erg geslaagd Hennie! Vogeltjes zijn toch ook altijd heel bijzonder en niet alleen in de tuin, dat zie je wel op jouw kaart! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart geweldig!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, wat heb je dit weer super mooi gemaakt.

    groetjes joalnde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om er een kerstkaart van te maken. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart hennie
    En dank je wel voor je berichtje voor onze mindy ,maar ze heeft sinds gisteren haar eigen blog gekregen
    www.mindyscrap.blogspot.com

    Zal je bloemen eens in het echt bewonderen in den bosch
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hennie wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hennie, wat een schitterende kaart! En succes met de challenge, moet lukken......lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoy hennie
    nou blijf jij maar lekker in je knutselhokje,want dan zien wij je prachtige creatie''s voorbij komen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo lief huismusje,
    En heeft Diederik Olivier al je bloemen uit het mandje gehaald en in een doos voor Annelies gestopt? Zo te zien wel, want nu heb jij een heel MOOI mapje kunnen maken ☺☺☺ Jeetje, wat heb jij veel variatie aangebracht.....SUPER. En suc6 met de challenge ♪♫♪♫♪
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh wat mooi !! Prachtig gemaakt ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Hennie,lief dat plaatje.
    Prachtig je papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om een kerstkaart te zien...erg mooi met leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo hennie
    Ben weer terug van vakantie en kom je blog weer bewonderen....
    Ziet er weer super uit!
    Morgen ga ik weer wat intensiefer op blog zijn dus tot gauw hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, ik vind het prachtig! Wat een mooi kerstgeheel. Het vogeltje met takje vind ik enig. Die designable op het flapje is ook helemaal super!
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie enveloppe heb je er van gemaakt Hennie, erg mooie details.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi lieve zus, wat leuk dat de bloemen meegaan op "toernee" ! Je wordt dus bekent!!!
    wat een prachtige enveloppe kaart heb je gemaakt. Eén met verassingen!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi gemaakt Hennie! Ik vind ze super, volledig mijn smaak!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hennie,

    wat een prachtig kunststukje heb je van de kerstkaart gemaakt. Echt schitterend. Bij de eerste foto had ik niet door dat het een envelopje was met kaart erin.
    En bedankt voor je antwoord op mijn vraag ;-))
    Ik ga naar Zwolle, dus dan kan ik ze in het echt bewonderen!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi hoor en wow alweer een kerstkaart je kunt er natuurlijk niet vroeg genoeg mee beginnen. Leuk dat je hebt meegedaan bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je top 3 plaats bij CFY! Je kaart is prachtig, wat een hoop details, leuk dat vogeltje, en die binnenkaart is ook al zo mooi passend bij de rest, complimenten voor dit kunstwerk! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen