Volgers

woensdag 25 januari 2012

WINTERFUN #4 challenge van Crealies.

Vandaag vraag ik jullie aandacht voor de 4e challenge van Crealies.
Terwijl het buiten zichtbaar lente wil worden, 
heb ik toch nog een poging gedaan om erbij stil te staan 
dat het nog steeds winter is.
Ik heb de volgende Crealies materialen gebruikt:
Creative Petals 3, Doily Elements 1 en 7, Creative Tag 3, 
Creative Shapes 16 en het mooie tekststempel.
Het stempel van Pieter konijn en zijn stoute broertjes 
is van Crafter's Companion en te koop bij Miekelotte.
De Doily's, bloemblaadjes en de bloem heb ik bewerkt 
met Perfect Pearls van Ranger.
De jasjes van de familie Konijn heb ik na het kleuren met aquarelpotloden 
nog wat glimmend gemaakt met Sakura Stardust gelpennen van Bruynzeel.
De grote broer van Pieter gooit met True Snow van Aleene.
De parels op de Doily's zijn gezet met een parelpen.
Kan ik jullie na het onthullen van al deze keukengeheimen verleiden om 
 mee te doen aan deze challenge?
Lieve groetjes hennie.

17 opmerkingen:

  1. Hallo Hennie,

    Schattig winterkaartje !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hennie
    een echte wintersekaart en erg leuk en lief met de konijntjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig winter kaartje. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooi, winter kaartje Hennie!! Het is echt heel leuk met de challenges mee te doen, dus op naar volgende week!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,
    Ja hoor.....de verleiding is heel erg groot na dit PRACHTIGE WINTERSE kaartje van je bewonderd te hebben.
    Enneh.....daar zou ik nou ook buikpijn van krijgen.....zo'n grote splitpen dwars door Hens buik heen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat is die weer gaaf!!! Super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Hennie, mooie details,'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winterpret kaart Hennie en inderdaad de lente laat zich al zien maar ik hoop toch nog op een beetje winterpret! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende winterkaart hennie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hennie,

    je kaart is lekker winters en ik hoorde dat de winter komend weekend begint. De meeste mensen hebben er geen zin meer in, maar ja, wat doe je eraan??
    je kaar is heel leuk en ik ga eens kijken of de challenge wat voor me is!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart, ik vind de konijntjes zo leuk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kan ik deze nou niet leuk vinden Hennie? Konijntjes hè, ha ha ha! Gave stanzen, die bloem is ook al zo leuk! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Snoeperig plaatje gestempeld, och och...wintertje blijf nog even al zijn de narcisjes en krokus bloempjes weer te bewonderen...Jou kaart is net zo beeldschoon met de Crealiesjes erop....geweldig...

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk en als je een sentimentje wil gebruiken, doe gerust Hennie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen