Volgers

vrijdag 13 januari 2012

De nieuwe Snoesjesstempels!

Op deze fotocollage kaarten met gestempelde Snoesjes.
Ik zal ze jullie ook van dichtbij laten zien.
Ik kleur graag met Distrees inkt en Aqua markers.
Het voordeel van zelf kleuren is dat je Snoesje altijd bij je kaart past.
Deze kaarten zijn a.s. zaterdag te zien bij Doeading in Spijkenisse.
Daar geef ik een demo met de nieuwe Creatables,
Snoesjesstempels en knipplaatjes van MD.
Misschien tot dan?
Allemaal een mooie dag toegewenst, hennie.

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal prachtig en leuk ook.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie, morgen is de dag dat je naar Doeading mag! :D
    Ik kan niet komen, ik had graag langsgekomen maar we moeten weg. De nieuwe snoesjestempels zijn zo leuk! Je hebt ze ook mooi ingekleurd!!
    Veel plezier morgen, sterkte en veel energie toegewenst!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ene is nog leuker dan de andere, ik ben echt helemaal weg van het hekje en de boom!!!!
    Veel plezier en succes in Spijkenisse Hennie!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen