Volgers

woensdag 4 januari 2012

Nieuw bij Crealies CCC&C!

Ja, ja weer die nieuwjaarsgroet van mij.
Maar nu opgepimpt met Doily's en Petals van Crealies.
Dit is Doily no.1 en Creative Tag no.3.
De bloem is gemaakt met behulp van Creative Petals 2 en 4.
Wat meer licht voor de foto had fijn geweest,
maar wat zeur ik het is tenslotte winter.
... en dit alles om deze button bij jullie te introduceren.
In de sidebar staat een "ik doe mee" button,
als je daar op klikt kom je vanzelf op een pagina van het blog van Crealies,
daar vind je verdere info over deze leuke CCC&C. 




16 opmerkingen:

  1. Hallo Hennie,

    Lief kaartje !

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is mooi ! leuke achtergrond, geslaagde kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie, wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt en de bloem is net een anemoon of klaproos, mooi! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hennie,
    "Zeuren" is geen goed voornemen, maar ik weet zeker dat het niet in je woordenboek voorkomt.
    Winter.....weet je dat wel zeker. Hier lijkt het wel herfst en dat al bijna een jaar lang ☺☺☺
    Je kaart is PRACHTIG met de doily en het lijkt me een prima idee om aan de CCC&C mee te gaan doen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Hennie!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww super zeg, wat een hoog "heb"gehalte, heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super Hennie! Helaas geen doily elements in mijn bezit dus ik wahct op een volgende ronde!

    Liefs, Irene
    PS: gisteren de hele dag de lampen aan, het lijkt hier wel een moeras dus idd het hele jaar HERFST met storm en al!!!!!!! Maar binnen lekker knus aan de knutsel toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai lieve hennepennetje....

    Bewonderd, wat een mooi's, het geeft me zoveel inspiratie zoals jij weer deze kaart heb gemaakt, echt waanzinnig mooi....
    Hier ook stormy, maar ik ga een tukkie doen hi,hi,..en droom in mijn droom wel verder...

    Warme knuf groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar dan wel een hele mooie nieuwjaarsgroet!!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Hennie. Ja het is winter maar daar lijkt het niet op!!!! Om mijn witte kaart mooi op de foto te krijgen, was ook nog wel even zoeken waar de lichtinval het beste was.Maar ja we moeten het er maar meedoen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en mooie stansen!! Echt zo leuk om zelf je bloemen te maken.. Zeer geslaagd!! Fijne avond! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie nieuwjaarskaart, mooie kleuren.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hennie
    je geeft mij inspiratie met die doilys, ze liggen in de kast maar nog niet gebruikt:-))
    een erg leuke en vooral mooie kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer een mooie kaart hennie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je weer gemaakt Hennie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen