Volgers

woensdag 15 februari 2012

Challenge #7 van Crealies!

Gelukkig kreeg ik met kerst "Side step card" van Corry.
Het model van haar kaart heb ik gebruikt voor dit "crealiefje".
Kan ik jullie met mijn kaart uitlokken om mee te doen 
met de nieuwe challenge van Crealies?
Jullie zien hier Creative flower 14, Creative Tag 4,
voor de letters Creative Shapes 20 
en voor de blaadjes Creative Shapes 18.
Voor jullie allemaal!
Dit mooie tekststempeltje is ook van Crealies.
De andere stempels zijn van Crafter's Companion.
Veel kijkplezier bij de andere DT leden van Crealies 
en een mooie dag toegewenst, hennie.

20 opmerkingen:

  1. Supermooie, vrolijke kaart. Leuke stempel ook die kleine van de eendjes.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en zo heerlijk voorjaars al, zou wel mee willen doen, heb er nog geen gemaakt, dus geen idee hoe en wat,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk gedaan, ik hou van appeltjes groen!
    ik vind de letters ook zo mooi en erg bruikbaar, denk dat ik ze ook aan ga schaffen!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom weer de volgende keer, Hennepennetje....met lentekriebels, want de demokaartjes zijn ook in de maak voor 9-10 maart...;o)

    Warme groetjes en...die van jou is te lief voor woorden hoor,....

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk lentefris kaartje Hennie. Ik krijg er in ieder geval de lentekriebels van:-)

    antw; dat mag jij zelf bepalen :-) hihi.
    Zelf denk ik keuze 2 , en jij??? :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,
    Zeg het met bloemen ☺☺☺. Bloemen op het papier, bloemen van bruintje en van Annelies. HEERLIJK VROLIJK en FLEURIG kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende vrolijke kaart hennie
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een liefie Hennie, ik ga eens kijken of het me ook lukt zo'n vorm kaart te maken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een schatje!!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Hennie, ik krijg er helemaal zin in de lente van! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk van zo,n kaartje word je nou vrolijk van...
    Helemaal leuk
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hennie
    wat een lieffie heb je gemaakt en zo leuk door al die frisse kleuren en omdat er zoveel vrolijks op te zien is,vind ik je kaart een dikke pluim waard!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend!! wat een mooi en vrolijk kaartje gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw dit is erg mooi, wat zijn de crealies mallen toch mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Hennie en zo vrolijk Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooooo die is super leuke hennie, die heb je prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een heerlijke fleurige kaart heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig tafereeltje Hennie, een lust voor het oog! lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie kaart Hennie!! Daar word je echt vrolijk van!!! Mooi gemaakt! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie kaart! Leuke frisse kleur groen en lieve stempeltjes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen