Volgers

zaterdag 30 juni 2012

Klein ... en Fijn!

 
Ik laat jullie vandaag 3 piepkleine cadeaukaartjes zien.
Deze heeft een heel klein Bowdabra strikje.
 
De vlinder is uit de stempelset van Eline, uitgegeven door MD.
Op de foto is hij te donker, net als het vlindertje hieronder, jammer!
 
Dit kleine gespje komt ook uit de hobbywebwinkel Just a Note van Diana.
 
Dit zijn ze alle drie, het papier is nu echt op.
Met veel plezier heb ik met dit papier voor jullie geknutseld.
Je staat dan toch versteld hoeveel moois je met 5 vellen scrappapier kan maken.
Omdat het papier dubbelzijdig bedrukt is,
 heb ik de binnenkanten ook mooi gemaakt.
De kleinste restjes papier krijgen dan nog een eervolle bestemming.

Ja en toen acht ik dat ik als gastdesigner
heel hartelijk bedankt zou worden.
Het is echter anders gegaan, kijk maar op het blog van Diana.
Lieve groetjes hennie.

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer leuk gedaan Hennie, ik hou van de mooie afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeaukaartjes! En wat leuk dat je vast DT lid wordt! Veel plezier daarmee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat leuk Hennie, gefeliciteerd!! Je maakt dan ook zulke leuke dingen! Ik heb een vraagje.. Zit de afbeelding met de skyline van Londen ook in dat blokje?? Vindt dat zo mooi..
    Fijne zaterdag! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hennie wat een prachtige kaartjes en wat geweldig dat je mag blijven. Hartelijk gefeliciteerd, en nu kunnen wij nog meer moois van je zien. Super
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Wat leuk dat je mag blijven als dt lid. Gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie, klein maar zeer leuk en mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi Hennie, enig papier en dan ook de binnenkant nog zo prachtig..meer dan klein en fijn!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allemaal geslaagde creaties ! toppie ! zelfs de binnenkant versierd ! heel erg mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je creaties zijn prachtig Hennie. ik ga nog snel even de link volgen.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hennie,

    Wat knap dat je mag blijven :-) Zo zie je maar dat je wat moois maakt telkens hé , proficiat !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hennie,

    Jij weet zelfs met het kleinste restje nog wat te maken ;-)
    Ik ga morgen proberen om hem op mijn blog te zetten.

    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En natuurlijk weer heel erg bedankt.

    Kus van mij.

    BeantwoordenVerwijderen