Volgers

maandag 24 september 2012

Beursdagen bij Doe@ding!

 
PERSBERICHT:
Hallo medeknutselaars,
volgende week is het weer feest, dan zijn de beursdagen van Doe@ding.
Deze 10e keer doe ik ook weer mee. Dit keer laat ik jullie mooie strikken zien die ik met de Bowdabra maak, ook laat ik zien waar je die prachtige strikken dan voor kan gebruiken.
Voor wie de Scor-Pal nog niet kennen, neem ik deze ook mee. Ik heb een prachtige papieren kerstboom met behulp van deze handige ril plank gemaakt. Ik kan jullie laten zien hoe gemakkelijk het is om zelf je doosjes te maken. Maar ook om een kaart netjes te vouwen, wil je de plank niet meer missen.
Heel graag tot in hotel Atlas, op zaterdag is mijn zusje mijn assistentie, ook zij verheugt zich erop om jullie allemaal te ontmoeten.
Lieve groetjes hennie.

p.s. kijk ook even op het blog van Doe@ding!



8 opmerkingen:

  1. Hallo Hennie, ik wens je hééééél veel succes as zaterdag.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot zaterdag. Heb er ook ontzettend veel zin in om alles te komen bewonderen.
    groetjes en succes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie
    Wat een leuke fot van jou tussen al je prachtige werkjes
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie,
    Dit is een GEZELLIG persbericht ☺☺☺ en ik wens je hele fijne dagen toe.
    Dat lijkt me heerlijk.....zo samen met je zusje demonstreren.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Hennie,

    Veel plezier op dit evenement. Weet uit ervaring dat dit heel leuk kan zijn, heb het ook enkele jaren gedaan in Anwerpen en Mechelen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan woon ik zó dichtbij, maar helaas zal ik er niet bij zijn )':.
    Ik zal beide dagen aan het werk zijn en er alleen maar aan denken....


    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hennie

    Wat leuk dat ik dan mijn DT collega van Jacky Stamps een keer zie
    Tot zondag

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen