Volgers

zondag 30 september 2012

Challenge op het Canary blog.

Het is vandaag de laatste dag dat je je challengekaartje 
kan linken aan Het Canary Blog.
Eerder dan vandaag kwam het er niet van .
Tja, een mens wil soms meer dan verantwoord is.
Het gebruikte papier, de stansen en stempels zijn van Marianne Design.
Met bijzonder veel plezier heb ik dit lieftallige Canary meisje 
ingekleurd en verwerkt op mijn labelkaart.
Ik wens Krista de ontwerpster heel veel succes.
Zij moet 3 kaarten uit een verzameling van zeker 178 kunstwerken kiezen
Ze kan het gerust met haar ogen dicht doen, alle kaarten zijn geweldig mooi. 
Morgen krijgen jullie een verslag van de bijzonder leuke 
Bowdabra demo bij Doe@ding.
Hier schijnt de zon volop, ik hoop bij jullie ook,
lieve groetjes hennie.
p.s. Dit is mijn 2e bericht vandaag,
kijken jullie ook nog naar de kaarten die ik voor Petra gemaakt heb,
met het mooie papier van Rosa-Dotje?

11 opmerkingen:

  1. Hoi hennie.

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart en wat tof met al die labels !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle kaartjes van vandaag zijn weer helemaal leuk!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie, hij is erg mooi hoor jouw kaart. Ik ben ook één van die 178 inzendingen haha! En er zitten echt prachtige exemplaren bij hoor. Ik wens ze succes bij het uitzoeken. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb er al zoveel langs zien komen Hennie en toch zijn ze allemaal verschillend, zo leuk om te zien, die van jou is werkelijk een toppertje geworden. Prachtig vind ik hem Hennie,
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,
    Prachtige Tag set en die Rosa dotje kaarten zijn ook weer heel erg mooi.
    Liefs Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hele mooie kaart Hennie en wat een leuk scrappapier heb je gebruikt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke tags Hennie en je kaart hieronder is heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en gezellig kaartje Hennie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen