Volgers

dinsdag 4 december 2012

Uitdaging #6 bij Just a Note.

De nieuwe uitdaging bij Just a Note is:
 "Maak een kaart met als blikvanger een tekst"
Op het blog van Diana is te zien welke materialen ik heb gebruikt.
Jullie kunnen meedoen tot 31 december 23.59.
Dit is de prijs die jullie kunnen winnen.
Wie doet er mee?
Ik ga weer verder met mijn opdrachten, 
in het nieuwe jaar zijn mijn knutsels in verschillende hobbybladen te zien.
Daarom lukt het nu niet om bij jullie langs te hoppen.
Vergeef het mij maar, lieve groetjes hennie.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Hennie. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst en kaart, een hele leuke uitdaging, ga ik over denken wat te doen. Hou van dit soort dingen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Wat een PRACHTIG kaartje is dit met een hele MOOIE tekst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wist het al maar wil het je nog een keertje laten weten dat ik je kaartje super mooi vind en de tekst is prachtig!!

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Hennie met een prachtige tekst. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Hennnie.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie spreuk op je mooie kaartje Hennie, ik heb weer veel moois gemist.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje ziet er heel leuk uit,
    en knutsel ze maar zo achter de
    schermen, volgend jaar duurt niet
    lang meer en dan kunnen we al het
    moois van jou weer bewonderen !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen