Volgers

dinsdag 19 maart 2013

Schoonmaak kriebels!

De challenge van deze maand bij Just a Note is:
"Maak een Lentekaart"
Jullie kunnen meedoen tot 31 maart 23.59.
Het recept voor dit lieftallige tafereeltje is:
Pretty Paperbloc Springtime PK9091
Papicolor kaartenkarton grasgroen (07)
Creatables CR1239 cirkel
Collectables: COL1308 vogelhuisje, COL1311 vogels
DDK3210 Don & Daisy knipvel
DDS3332 achtergrondstempels
Alle materialen zijn te koop in de webshop van Diana.

Ik gedraag mij nu ook maar even zoals Daisy,
heerlijk soppen, ordenen en opruimen! 
Dat moet op zijn tijd echt gebeuren, 
lieve groetjes hennie.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,
    Wat eer LIEF lentekaartje is dit met Daisy en die vogeltjes.
    Enneh.....ik ga s(t)oppen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk bedacht Hennie, het is inderdaad "sop" tijd...Bij mij nog niet hoor, is me nog veel te koud...Maar je kaartje ziet er prachtig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart weer, krijg
    nu toch echt wel zin in die lente
    hoor, kan je daar ook iets mee ?

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,

    Wat een heerlijk lentekaartje.
    Alles zit erin, lentekleuren, vrolijkheid en de voorjaarsschoonmaak ;-)
    Je kaartje staat inmiddels op het blog van Just a Note.
    Beetje later als anders maar had een druk programma vandaag.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt Hennie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart Hennie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen