Volgers

vrijdag 1 augustus 2014

Nieuw Crealies Masks & More no. 6.

Masks and More no. 6 (plastic)
Met deze mask tover je zo een echte muur op je kaart.
Ik heb delen van de mask ingesmeerd met reliëfpasta,
daardoor liggen de steentjes echt op het papier.
Met deze collage wil ik jullie laten zien 
hoe de kaart kan blijven staan. 
Ik heb 2 grote stansfiguren voor de helft 
op elkaar geplakt en in de onderkant 2 gaatjes geponst, 
daar een stukje touw doorgeregen,
op de voorkant een mooi knoopje gelegd.
Hier volgt het lijstje van gebruikte Crealies materialen.
Kijk voor de te verdienen candy naar het bericht 
van afgelopen woensdag op het blog van Crealies.
Daar laten we jullie morgen weer een creatie met een nieuwe mask zien.
Voor vandaag allemaal een mooie dag toegewenst,
lieve groetjes hennie.

6 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Hennie....heel leuk ook die muurachtergrond...en ook het staandertje heb je handig gemaakt, goede tip!!!!
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hennie, allereerst dank je wel voor de tip om de kaart goed te laten staan.
    Ik vind je kaart echt een topper zo mooi om die stoere stenen te combineren met dat tere babygeluk. Heel mooi resultaat levert dat op in combinatie met de andere mooie stansen van Crealies.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat is dat leuk zeg wat een super effect. mooie layout

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Hennie! Ik heb wel een vraag: droogt de reliefpasta op in de mask of haal je die eerst weg en droogt het dan?
    Het ziet er echt heel gaaf uit. Ook de foto is top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en je hebt de mask op een leuke manier gebruikt. Ik ben helemaal weg van die mask en zou het gebruiken met embossingpaste.

    groetjes, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen