Volgers

zondag 26 juni 2016

Een fijne dag!

 Voor deze kaart heb ik de grote stansvorm 
2 maal uit wit fluweelkarton 
en 2 maal uit designpapier gestanst.
Uit 1 stansfiguur van designpapier heb ik 
wat kleinere figuren gestanst, 
ik heb ze niet allemaal voor deze kaart gebruikt.
Van de andere grote stansvorm van designpapier 
heb ik de punten 2 maal omgevouwen.
Omdat het dubbelzijdig bedrukt papier is 
geeft dat een leuk effect op de kaart.
De 2 witte stansfiguren heb ik met de bovenkanten tegen elkaar geplakt,
met een vouwlijn op het midden van de achterkant 
creëer je een kaart die kan blijven staan.
Stans in de onderkant van de kaart gaatjes met Partz no. 11,
rijg er een touwtje door en de achterkant 
van de kaart kan niet meer uitglijden.
Die fijne dag is voor jullie allemaal,
lieve groetjes hennie.

1 opmerking: