Volgers

woensdag 20 juli 2016

Aparto doosjes!

 Met Aparto No. 1 en No. 2 van Crealies heb ik deze kleine doosjes gemaakt.
Met Bits & Pieces stempels heb ik het fluweelkarton bestempeld. 
Verschillende cirkeltjes van B&P No. 53 heb ik ingekleurd 
met verschillende roze Copic markers.
Zien jullie de mooie stansgaatjes van de nieuwe CNL XXL No. 44?
Ik heb het kleinste stansfiguurtje van deze set 
als tag gebruikt en met 3D tape op het doosje geplakt.
Als je de 2 stansen van de nieuw Decorette stans in elkaar legt bij het stansen,
 heb je nog een extra ring, ik heb hem als middelste ring op het doosje geplakt.
Aparto no. 1 Mini message 1 On the Edge stans no. 3 / On the Edge die no. 3
Ik heb 2 Aparto stansfiguren gebruikt en 
2 stroken fluweelkarton van 6 x 15 cm.
Op 5 cm van de onderkant heb ik een vouwlijn gemaakt, 
de bovenkant van de stroken heb ik 
met een On the Edge stans bewerkt.
Aparto no. 2 Mini message 2 On the Edge stans no. 10 Mini 2 / On the Edge die no. 10 Mini 2
Voor dit doosje heb ik 2 stroken van 5,5 x 14 cm gebruikt.
Op 3,5 cm van de onderkant heb ik een vouwlijn gemaakt, 
de bovenkant van de stroken heb ik 
met een kleine On the Edge stans bewerkt.
Crealies items:
Decorette No. 17 speelse cirkeltjes
Double Fun No. 26 zonnige stansfiguurtjes
On the Edge No. 3 grote randstans
On the Edge No. 10 kleine randstans
Bits & Pieces stamps No. 53 cirkeltjes stempel
Zo zie je dat zo'n leuk klein envelopstansje
 ook gebruikt kan worden om een doosje te maken.
Lieve groetjes hennie.

1 opmerking: