Volgers

dinsdag 9 augustus 2016

Nieuwe Labels & Tags van Crealies.

Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 7 with dots Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no. 7 with dots
De nieuwe labels van Crealies hebben prachtige prikgaatjes, 
op de 3e foto zijn die goed te zien.
Dit huisje heb ik met de fantastisch mooie labels gemaakt.
Met X-tra no. 6 heb ik de raampjes in het huis gestanst.
On the Edge no. 11 leende zich prima voor het prachtige gordijntje.
Tussen de 2 labels heb ik een papieren zakje geplakt.
Achter de 2 grote labels heb ik kraft labels geplakt 
om het tasje wat steviger te maken.
Met Set of 3 no. 28 heb ik de brievenbus gestanst.
Daarin zit de Aparto mini message no. 1.
Zien jullie de stiklijntjes langs de raampjes en de dots van het label?
De kleinste labeltjes uit de stansenset 
brengen de boodschap "Veel Geluk".
Met dit tasje in de hand mag je vast binnenkomen 
bij de gelukkige bewoners van een nieuw huis.
Crealies stansen/dies:
Voor vandaag wens ik jullie allemaal Veel Geluk!
Lieve groetjes hennie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten