Volgers

zondag 26 maart 2017

De nieuwe serie Crealies Mini's

 Dit is het eerste mini doosje wat ik jullie wil laten zien.
Ik heb 3 venstertjes in het doosje gemaakt.
Zo kan het ook als klein lantaarntje gebruikt worden 
met een batterij lichtje erin.
Kijk eens hoe mooi het doosje aan de bovenkant sluit.
Dit is Mini no. 03.
 De vogeltjes zijn uitgestanst en ik heb mica 
achter de open vogeltjes geplakt.
Met Bits & Pieces en de Decorette stans heb ik de woorden gemaakt.
Ook Mini no. 06 heeft 2 venstertjes.
Leuk om te zien wat er in het doosje zit.
Aan de bovenkant van het doosje 
heb ik het negatief van het veertje geplakt.
Mini no. 07 is de hekkensluiter in deze serie nieuwe Mini's.
Wat is het leuk spelen met de alphabet stempels en de Decorette stans. 
Dit koffertje heeft een spaarpot gleuf gekregen.
In het koffertje heb ik het woord spaargeld gescrabbled.
Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
De komende dagen zijn op het blog van Crealies 
creaties te zien, die gemaakt zijn met nieuwe materialen.
Neem eens een kijkje en laat ons weten wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes, hennie.

1 opmerking:

  1. Heel leuk allemaal Hennie! Zijn het van die kleien doosjes waar een paar bonbonnetjes in kunnen?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen