Volgers

zaterdag 14 oktober 2017

Vandaag: Crealies en Hochanda TV!

Vandaag gaat het gebeuren: de eerste Crealies show voor Hochanda TV.
Je kan het bekijken om 3 uur  (Nederlandse tijd) vanmiddag op www.hochanda.com
Deze kaart heb ik voor deze show gemaakt.
Crealies stansen/dies:
Aan de opmaak van dit bericht zien jullie 
dat ik knip en plakwerk heb toegepast.
Ik ben er met mijn gedachten nog niet zo bij,
 ik hoop vanmiddag wel even naar de show te kunnen kijken.

Heel veel dank voor jullie warme reacties
 op het bericht van het overlijden van mijn lieve moes.
Dat doet veel goeds, lieve groetjes hennie.

1 opmerking:

  1. Mooi easelkaartje Hennie...en alsnog gecondoleerd met het overlijden van je moeder...wel fijn dat jullie ze zo lang bij mochten houden ...maar het gemis zal er zeker zijn ...
    sterkte de komende tijd..en koester de mooie herinneringen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen