Volgers

dinsdag 14 september 2010

Multifunctionele kaart.

Ik wil deze kaart gebruiken voor 2 challenges.
De eerste is een kleuruitdaging bij Anyone for Anya.
Er moesten drie kleuren gebruikt worden:
blauw, groen en beige.
De tweede challenge is van Card & Things.
De uitdaging is de uitwerking van onderstaande sketch.
Het stempel is een stempel van Penny Black, ik heb dat twee weken geleden gewonnen met een challenge bij Dutch Card Lovers. Deze kaart heb ik ook gemaakt om de dames van dit uitdagende blog en hun sponcor
Karin de Graaf van STEMPELSTUDIO te bedanken.
Ik probeer met deze kaart vijf vliegen in 1 klap te slaan, want ik ga deze kaart ook nog gebruiken voor een demo op de beurs van Doe@ding op 8 en 9 oktober in Spijkenisse. De bloemen en blaadjes op de kaart zijn gestanst met stansen van Crealies en ik ga haar nieuwste stansen demonstreren.
Dan nog iets anders, ik heb problemen met bloggen. Als ik naar jullie blogs ga krijg ik niet jullie kaarten te zien en als ik wil reageren, dan loopt mijn programma vast. Alle zogenaamde cookies heb ik al verwijderd, maar ik blijf problemen houden. Dat vind ik heel erg jammer, want het is juist zo leuk om berichtjes bij jullie achter te laten. Ik zoek naar een oplossing.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, groetjes hennie.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart hele mooie kleuren en schattig stempeltje
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hennie!!!
    Leuke kleuren combi.
    Groetjes bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst proficiat met het winnen van die prachtige stempel Hennie! Je hebt er een supermooi kaartje mee gemaakt en de kleuren zijn gewoonweg perfect!
    Heel veel succes met blogger, hoop dat je "problemen" gauw zijn opgelost :-)
    Liefs, Ira x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een prachtige kaart Hennie.
    Ook een mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Hennie ! Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging ! (blogger deed gister inderdaad raar, moet nu wel weer verholpen zijn !). Tot een volgende keer ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hennie,

    Prachtig weer allemaal hoor!!

    En ik heb nog gelezen dat er nog meer mensen last hebben met blogger , dus misschien ligt het aan hen zelf? ik kan bij sommige geen reactie zetten,en bij mijn mama lukt het precies ook niet gelijk het moet gaan, is inderdaad niet leuk hé! Hopelijk vind je snel een oplossing hé. Succes.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt,heel mooi.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje hannie, hopelijk val je in de prijzen bij de challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten, vooral de nieuwste kaarten van eline, ik had ze bij jou nog niet eerder gezien, geweldig mooi hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en super lief en mooi kaartje
    en wat leuk dat je meedoet met Anyone for Anya

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for joining us at Anyone for Anya. Your card is very sweet, I especially like your big flower. Unfortunately to be in with a chance of winning the prize you need to use a Greeting Farm or CC Designs stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtige kaartjes Hennie!
    Leuk dat je weer meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen