Volgers

zaterdag 9 oktober 2010

5e voorbeeldkaart gemaakt met een Creative Border.

   "Mooi randje, het lijkt wel een Crealies-kantje"


Voor deze kaart heb ik Creative Border 12,
Creative Flower14,
Flower Embossing mal 6, Embozzmal 4
en Sticky Stencil 8 gebruikt.

...en dit is allemaal mogelijk met dit mooie stansje.

De beursdag bij Doe@ding was een groot succes.
Van foto's maken is niets gekomen,
ik ben zo druk geweest met de demo.
Vandaag weer een dag,
misschien ga ik iemand van jullie ontmoeten.
Gisteren was dat ook het geval.

Ik wens jullie een fijn weekend, groetjes hennie.

18 opmerkingen:

  1. tjonge Hennie wat prachtig "geweld"op deze vroege morgen,super mooi kaart.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo'n mooie kaart Hennie.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hennie,

    je blijft ons verbazen met je schitterende creaties hoor! Knao ség!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n leuke! Goed gekozen die kleuren,iets wat ik niet meteen zou doen...is jou toch gelukt!Knap werk!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,

    Deze is wel heel erg mooi geworden zeg.
    Mooie kleurecombinatie ook. Ook dit is weer een mooie border (kantje).
    Wat er allemaal weer mogelijk is met die stans, superrrrr.

    Bedankt voor de afgelopen dagen, dat je ons hebt laten zien wat er allemaal met die stanzen gemaakt kan worden. Ik heb genoeg inspiratie opgedaan. Ik ga al je voorbeeldjes, wat er allemaal mogelijk is met de stanzen opslaan. Altijd makkelijk, toch! Ik vond het bloghoppen erg leuk.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is weer schitterend. Bijkomend voordeel van deze stansjes vind ik dat ze een stuk minder ruimte innemen dan b.v. de randponsen. En ruimtegebrek.....dat hebben we allemaal.;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo`n mooi randje van crealies, het is een lust om te zien, erg mooi hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een schitterende kaart heel erg mooi die randjes
    Groetjes TIneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer super Hennie, bedankt voor al je inspiratie en geniet van je weekend, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Hennie.
    Leuk je gesproken te hebben vandaag bij
    Doe@ding.
    groetjes Monique Kools

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hennie, wat ben je toch een feestje met je mooi's....En wat hebben we het onwijs fijn gehad he....geniet na en blijf lachen en nagenieten....doe ik ook. Heel graag tot de volgende keer, altijd leuk!!!!
    Beste en hou het warm.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje Hennie!! Kleurtjes, randjes, bloemetje, alles past perfect bij elkaar!
    Heb nog een kijkje bij je genomen op de demodagen bij Doeading, je had het heel druk!! Het lijkt me wel leuk om te doen, iedereen is enthousiast.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Hennie
    ik vond het weer heel gezellig kwam ook weer ogen en tijd te kort om ales goed te zien
    de volgende keer maar weer
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geloof dat ik dit het mooiste randje vind :) maar iedere keer zie ik weer een mooiere :) hahaha

    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen