Volgers

maandag 20 december 2010

www: wonder-winter-world!

Wie had dat gedacht,
nog voordat de winter op 21 december echt begonnen is,
is het meeste strooizout al op.
Volgens mijn zoon gaan ze
 in Etten Leur dan badzout strooien.
Ik strooi helemaal niets, het is hier zo betoverend mooi.
Ik heb geprobeerd om het op de foto vast te leggen,
 ik weet niet of dat helemaal gelukt is.
In ieder geval heb ik heerlijk geknutseld.


Pretty Paper Bloc Eline's Paper Fabrics PB7023,
Tiny's Clear Stamps TC0807
van Marianne Design.

Hartelijk groeten allemaal, hennie.

4 opmerkingen:

  1. Práchtig je foto's! Wanneer het zulk mooi open winterweer is, is het echt genieten buiten, ook al is 't koud! Schattige sneeuwpopjes heb je op je kaart gebruikt! Liefs, fijne avond, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hennie,
    Mijn complimenten voor je prachtige kaarten.
    Wij hebben een korte ontmoeting gehad bij Marlous en heb toen je adres gekregen van hier.
    Ik zou ook mijn adres even doorgeven dat doe ik dat bij deze.
    http://theashobby.blogspot.com/.
    Ik vind je blog fantastisch leuk en kom zeker vaker langs om te kijken.
    Hartelijke groeten van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Hennie,

    Ja hoor het is je helemaal gelukt, geweldig wondertje he...

    Wens je sfeervolle kerstdagen toe en een wonder-mooi 2011.

    Warme groetjes met dikke knuf van Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen