Volgers

dinsdag 13 december 2011

KVK+bb no.1

De eerste kaart uit de nieuwe serie,
"bb" staat voor berkenbast.
Ik kreeg wat berkenbast figuurtjes van mijn grote dochter,
met de vraag "kan je hier iets mee hen?"
Ja daar kan ik wel wat mee.
Toen ik mijn zoldertje onlangs opruimde vond ik een stuk antislip.
Dat kon ik prima combineren met het houten figuurtje.
Morgen meer! Vandaag nog even "productie" leveren.
Nog zoveel ideetjes en vandaag heb ik er de tijd voor.
Als je ook een kaartje wilt, moet je mij je adres maar mailen,
dan komt er een kaartje jou kant op.
Mijn mailadres staat bij mijn profiel.
Ik ga genieten vandaag, jullie ook?
Lieve groetjes hennie.

10 opmerkingen:

  1. Hallo hennie
    Wat een leuke kaart...
    Ik heb vandaag ook een relax dag van alles wat maar niet al te veel....
    Zal wel knutselen worden...
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hennie,

    Mooie kaart , hihi, en ik ben op zoek naar anti-slip voor onder de kindjes hun matje te leggen, en kijk jij hebt nog gevonden en leuk gebruikt :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel origineel idee met je anti-slip-matje maar dat kunnen we ook wel aan jou overlaten he Hennie?
    Mijn kerstkaarten zijn klaar en op de post dus nu is alles eindelijk weer uit de woonkamer en terug op zolder..opruimen is erger dan rommel maken dus ik kom deze stormachtige dag wel door denk ik!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie,
    Had al zitten denken aan bruine beren, behang-boeken en blije bengels maar echt niet aan berkenbast.....GEWELDIG ☺☺☺ en dan dat stukje antislip!!! Je hebt er weer een MOOIE kaart van en mee gemaakt.
    Hier komt de regen met bakken uit de hemel, maar ik GENIET met je mee.....al het GOEDE komt van BOVEN.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vrij eenvoudig, toch leuk ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,

    ik moest even lachen om de antislipmat. Wij hebben er een weggegeven aan mijn broer voor zijn kleien kinderen. Maar als ik die mat in gedachten heb, kun je inderdaad hel wat kaarten maken....hihihihihihihi.
    Het is een topidee en staat inderdaad mooi bij de berkenbast (dat had ik nooit geraden!)
    Groetjes,

    GerJanne

    p.s. heb je mijn adres nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hennie
    waar haal je toch iedere keer die leuke en mooie ideetjes vandaan?
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan Hennie! Ik heb die sterren ook gekocht maar tot nu toe nog niets mee gedaan. Als ik jouw kaartje zie, moet ik daar dringend iets aan doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen