Volgers

vrijdag 2 maart 2012

Pasteltinten, ook mooi!

Vandaag voor jullie een romantische kaart uit mijn archief
Mijn huisje is weer opgeruimd 
en ik heb gisteren weer wat geknutseld.
Ik kan jullie echter niets nieuws laten zien.
De zachte pasteltinten zijn jullie misschien niet zo van mij gewend,
maar ik werk er ozo graag mee, 
ach als het maar "knutselen" heet ben ik al gelukkig.
Deze stempel afdrukjes hoeven niet ingekleurd worden.
De komende week ga ik de Petal Flowers van Crealies uitvoerig uitwerken,
Zodra ik iets leuks gemaakt heb laat ik het jullie zien.
Voor vandaag lieve groetjes hennie.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie een heel mooi kaartje is dit.
    Weer eens wat anders hé,maar wel heel leuk.
    Nog gefeliciteerd met alle feestelijkheden.
    En nu weer fijn aan de crea.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren hennie een leuke kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrilijke kleurtjes. leuke kaart.
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige mooie pastel kleurtjes Hennie, daar hou ik ook wel van,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De feestelijkheden zijn dus weer voorbij ...
    Je kaartje is een beauty hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig al de drukte agter de rug..een heel mooi kaartje, vooral om al de kleine stukjes papier op te maaken. groetjes en een jine weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pastelletjes zijn niet zo mijn kleuren, maar vind je kaartje toch leuk.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hennie,

    wat een mooie zachte kleuren. Zien we inderdaad niet zo vaak bij jou. Maar dat mag best, hoor...;-))

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Hennie, weer eens wat anders! Prachtige zachte kleuren! Fijn dat je weer aan knutselen toekomt!
    Ben benieuwd naar de nieuwe bloemen die je gaat maken!
    Fijne zaterdag en gezegende zondag!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes Hennie! Die doen het altijd goed! Mooi kaartje! Een heel fijn weekend! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is inderdaad een heel andere Hennie maar minstens zo mooi!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hennie
    iedere keer verbaasd je mij weer door plots een andere stijl te maken zoals deze,erg mooi en romantisch!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die pasteltintjes zijn inderdaad ook mooi Hennie! Geniet van je weekend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat pastel, dan ga je willen dat het voorjaar eraan kwam. Bijna hoop ik!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen