Volgers

vrijdag 1 juni 2012

Designer of the Month!

Dit had ik jullie al verklapt.
Diana heeft mij gevraagd om deze maand haar designer te zijn.
Met deze kaart wil ik de maand maar beginnen.
Onderstaande sketch van DCL heeft mij geholpen.
Ik heb al verschillende keren de uitwerking 
van deze leuke sketch op de verschillende blogs gezien.
Mijn nieuwste speeltje is de Bowdabra, ik heb hem gewonnen bij Kitty.
Je kan er de mooiste strikken mee maken.
Het bedeltje, de grote rozen, het lint, het prachtige papier van EP, 
het gespje, het Sew Easy gereedschap, 
de Creatable van MD om de tekst uit te stansen, 
het is allemaal te koop in de webwinkel Just a Note
Lieve groetjes hennie.

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Hennie, en je strik is idd geweldig

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi en fris kaartje en de prachtige strik spant de kroon! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje en de strik ziet er ook mooi uit. Leuke details ook op je kaart. En prachtig papier. ;))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Hennie.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje, leuke combi het kraft met rood/wit, de strik is prachtig, heerlijke sketch om mee te werken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel erg mooi kaartje met inderdaad een prachtige strik zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hennie
    toch hartstikke tof dat je uitgekozen bent:-)) en die kaart ziet er mede door die prachtige strik er geweldig uit!
    de bowdabra heb ik inmiddels ook in huis maar moet nog wat oefenen om zoiets moois te kunnen maken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hennie,

    Wat heb je met de spulletjes een prachtige creatie gemaakt.
    Mijn complimenten!!

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf die strik, echt een blikvanger op je kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hennie,
    VEEL GELUK gewenst.....als designer deze maand. Met dit MOOIE kaartje als begin gaat dat zeker wel lukken ☺☺☺.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart joh! Prachtig papier en een schitterende strik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart.
    erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met zo'n prachtige opener begint je DT-schap meer dan goed Hennie en idd een super strik!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd!! en je kaartje is ook mooi geworden fijn weekend gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hennie. Da's in ieder geval een prima start. Ziet er erg gezellig uit. Mooie sttik , ik heb de bodabra ook , maar nog niets mee gedaan. Moet ik toch maar eens doen he ?
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze prachtig Hennie! Ook de kleuren zijn fantastisch!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen