Volgers

zondag 5 augustus 2012

Liftchallengekaart Marjan!

Deze kaart heeft Marjan gemaakt.
Ik ben een groot fan van haar werk en nu ben ik even
 in haar huid "gekropen" en heb ik haar kaart gelift.
De initialen van Hen en Ben staan waarschijnlijk voor Happy Birthday!
Happy Badday wens je niemand toe, toch?
 Gelukkig kon ik weer een Bowdabra strik maken.
Het handige gereedschapje komt uit de webshop van Kitty.
Net als de rode tule.
Morgen laat ik jullie de kaart van Jose zien en natuurlijk ook mijn liftwerk.
Lieve groetjes hennie.

19 opmerkingen:

  1. dat heb je mooi gemaakt ! mooie lift
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hennie
    een geweldige mooie kaart en hoe je met die bow... omgaat vind ik geweldig kan er maar niet inkomen hoe te doen dus ben nog steeds aan het worstelen,ha,ha!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je lift fantastisch gedaan, Hennie! Die bowdabra lijkt me een handig ding. Fijn dat je meedoet met onze jubileumchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi, chique kaart! Heel mooi gelift! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Hennie, wat leuk dat je met ons meedoet!! en wat heb je een mooie lift gemaakt! Prachtige kleuren, hele mooie corsage! Goed gelukt! kijk al uit naar de kaart van José!
    Bedankt voor je deelname!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heb je deze gaaf gelift, supermooi hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hennie ik kan zien dat je fan bent van Marjan en dat je super je best hebt gedaan, ik vind 'm geweldig goed gelukt! Prachtige kleuren heb je gecombineerd en de strik is super! Leuk dat je meedoet, ik kan niet wachten tot de kaart van José, ben benieuwd wat je daar van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Hennie, wat een beauty zeg! Supermooi gelift vind ik em. Mooie warme kleuren. Ik vind em top!
    Gaaf dat je de mijne ook gaat doen, ik ben benieuwd!
    Hartstikke leuk dat je zo enthousiast meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, hoi Hennie,
    Wat een GEWELDIG liftkaartje is dit.....zo WARM van kleur en natuurlijk staat de H voor Happy maar ook voor Hennie, Heerlijk, Hobby. Hier ☺☺☺ laat ik het bij.....want over je Hof wil ik het niet hebben.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat heb je prachtig gedaan Hennie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooooie strik weer Hennie. En de letters , ach , zo kan ieder er van maken wat hij het liefst wil.
    Lieve groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lift Hennie!! Ik heb inmiddels ook 2 van de 4 kaarten af en ze zijn zo leuk om te maken!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig gemaakt Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Hennie dat is je helemaal goed afgegaan zeg, super is die geworden, top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hennie,
    Dit heb je prachtig gedaan! Jij voelt je precies wel goed in Marjan haar vel! ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow gaaf gedan die strik en mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen