Volgers

dinsdag 27 november 2012

Zoals beloofd!

 
Deze cadeau enveloppe heb ik met behulp van de Scor Pal Metric gemaakt.
De basis is kraft papier en het designpapier is van Leanne Creatief.
De Bowdabra strik is gemaakt van Crispy lint.
De pareltjes doen het er goed in.
Alles is te koop in de webwinkel van Diana.
De beursgangers in het Diekhuus in Middelharnis,
heb ik beloofd om het patroon vandaag op mijn blog te zetten.
 
Als het niet duidelijk is hoor ik het wel.
Mijn mailadres staat bij mijn profiel.
Lieve groetjes hennie.

10 opmerkingen:

  1. Super! Ik denk dat je hier heel veel mensen blij mee maakt. Er kwam zelfs nog een klant terug om nog eens een keer te kijken hoe je het envelopje had gemaakt en voor het papier want dat vond ze toch ook wel erg mooi ;-)
    Ik ga je zo nog even op mijn blog zetten.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    PRACHTIGE enveloppe met een MOOIE Crispy strik. Je brengt me op een idee.....een enveloppe sturen met kerst i.p.v. een kaart ☺☺☺.
    DANK JE WEL voor het patroon.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Hennie, ik zie dat je ook prachtige strikken met de bowdabra maakt! Dat wil bij mij nog altijd niet zo lukken maar ik blijf oefenen. Dit crispy lint lijkt ook wel goed te willen...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke enveloppe!! Dank je wel voor je reactie , Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hennie
    wat een geweldig mooie envelop en zie dat de bowdabra je grootste vriendin is geworden,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke envelop geworden,
    je kan hier ook veel kanten mee op,
    prachtig hoor !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hennie bedankt voor het plaatsen, ik vind het een prachtige envelop en ga hem beslist een keer maken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Hennie, ziet er helemaal tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuke en mooie envelop Hennie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee Hennie, zo'n envelop.
    Hij is super gaaf.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen