Volgers

dinsdag 5 februari 2013

Vintage Romance!

Het prachtige papier Vintage Romance wat Diana 
van Just a Note mij in januari stuurde is nu op. 
Ik hoefde het designpapier alleen maar met vlinders en vogeltjes te versieren,
dat geheel op kaartenkarton te plakken
en toen was het luxe velletje omgetoverd in een kaart.
In de loop van de dag zal Diana op haar blog laten zien 
waar alles in haar shop te vinden is.
Vandaag wil ik zo graag "gaan spelen met inkt", 
dat is de uitdaging van de maand februari van Crealies.
Dat hoop ik jullie dan morgen te kunnen laten zien.
Lieve groetjes hennie, sinds 2013 ook actief op Facebook.

13 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Hennie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een GEVLEUGELD kaartje Hennie.
    Heb je al antwoord gekregen op je vraag.....reageren?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,

    Je prachtige kaart staat weer op mijn blog.
    Je hebt helemaal gelijk dat het papier niet veel nodig heeft. Het is zo al een plaatje om te zien. Een MD vogeltje erop en wat vlinders maken het helemaal af.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op facebook heb ik je al gevonden hoor, en je kaartje is weer prachtig.
    gr. Liesbeth

    ben benieuwd naar je experiment met "inkt spelen"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hennie
    wat een prachtige kaart met dit mooie papier en lieve vogeltjes! ben ook reuze benieuwd wat je met de inkten gaat doen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig vrolijk kaartje Hennie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hennie eindelijk kom ik weer eens even op jou blog uit. Ik heb er zoveel.
    Wat een geweldige kaartjes staan er inmiddels al weer op ik kijk mijn ogen uit.
    ik hoop je gauw weer eens te zien misschien bij de doeading dagen.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Hennie, ik vind hem weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Hennie en wat een schitterend papier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Hennie,
    wat een schitterende kaart is dit. Laat je hem niet mee doen bij DCL? Daar vragen ze een kaart met vogels...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hej jij ook met deze lijn bezig,...gaaf he, ook de febr. lijn hierin is gaaf, kijk even bij mij dan snap je het helemaal, smaakt alleen maar naar meer;o)

    Super leuk ook je vogel, smaakvol geheel weer Hennepennetje,

    Liefs Aniet x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart en mooi papier aeg!
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen