Volgers

vrijdag 23 augustus 2013

Gelli Arts printing plate en zelfhardende klei.

Het dessinpapier van deze stoer ogende kaart heb ik gemaakt 
met behulp van de Gelli Arts printng plate en acrylverf.
Het uiltje, de cijfers en letters zijn van zelfhardende klei gemaakt 
en ik heb ze gekleurd met stempelinkt.
De foto van mijn grootzoon heb ik van zijn FB pagina "gepikt".
De tandwielen heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Alle gebruikte materialen zijn te koop bij Doe@ding.
6 september is er een speciale koopavond en Marlous heeft mij uitgenodigd 
om een demo te geven met de handige siliconen mallen van 
Martha Stewart en Modge Podge om figuurtjes van klei te maken.
Misschien tot dan, lieve groetjes hennie.




6 opmerkingen:

  1. Zeker een stoere kaart, mooi gemaakt,
    met leuke details en kleuren ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooie stoere kaart voor je kleinzoon Hennie, leuk die figuurtjes erop, leuk dat je daar een demo mee gaat geven, succes en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart voor een stoere 16 jarige jongen! Enig die foto!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart voor zo'n knul van 16,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om de foto van fb te gebruiken ecgt gave kaart voor de jongelui onderons!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is super Hennie, heerlijk stoer, daar zal hij zeker blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen