Volgers

zaterdag 3 mei 2014

Nieuw! Set of 3 van Crealies.

Vandaag mag ik jullie Set of 3 no. 9 laten zien.
Deze stansen zijn leuk te combineren met Open Flower Small no. 1.
De bloemen op de kaart heb ik met de nieuwe stansen gemaakt.
De vierkanten op de kaart heb ik gemaakt met 
Crea-Nest-Lies XXL no. 8.
Dit is een stansenset met 12 vierkante stansen.
Zo handig om een vierkant uit een vierkant te stansen.
Je kan er eindeloos mee variëren.
De vorm van de kaart is gemaakt met CCAC no. 4.
Kijk naar het blogbericht van gisteren op het blog van Crealies.
daarin worden de nieuwe stansen aangekondigd.
Er is een leuke candy te winnen.
Fijne dag en liefs voor jullie allemaal, hennie.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!!!
    Enne...leuk artikel in de HH...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.
    Ik vind hem super, en ook van die mooie kleuren.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb maar even doorgeklikt naar jou blog vanuit Crealies.... Mooi artikel in de HH! Gefeliciteerd! Leuk om wat over je te lezen zo! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen