Volgers

maandag 15 september 2014

Heel gezellig was het in Rijswijk!

Leuk om velen van jullie nu eens "in het wild" te zien.
Collectables en vilt, zij hebben wat met elkaar was het motto.
De kerstboom was favoriet, hij staat bovenop mijn etage tafeltje.
Ik zal er een foto van maken en op mijn blog zetten.
Nu ben ik druk met appels moezen,
 er liggen er zoveel onder de boom. 
De dieren genieten ervan, 
maar ik wil er ook graag van meegenieten.
Gisteren had ik goede hulp van kleine Lana van 14 maanden. 
Ze heeft de overall aan van ome Driek. 
Hij kreeg de overall toen hij geboren werd. 
Hij is nu 33, zijn kinderen hebben hem ook gedragen.
Lieve groetjes allemaal, hennie.

4 opmerkingen:

  1. Wat zit je daar terecht te stralen tussen al je mooie creaties Hennie, eeeeenig en die kleine meid in het familie-overalletje da's bijna nog leuker. Je bent een bofbips maar dat wist je al!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Hennie, wat zit je daar blij te wezen! Fijn dat je genoten hebt en wat is die kleine Lana een dotje in de familieoverall.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hennie,

    Ik vond het hel leuk je nog even gesproken te hebben op de beurs en wat had je weer schitterende creaties staan.
    En wat ziet kleine Lana er lief uit in haar overalletje staat er echt heel lief geniet maar lekker van die kleine Hennie!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Hennie dat je fijne beursdagen heb gehad in Rijswijk, het zag er gezellig uit...
    En een heel lief tafereeltje van kleindochter.....zo leuk zoals zij die appeltjes in de emmer doet....
    Dat is echt genieten....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen