Volgers

zondag 3 januari 2016

Gelukkig nieuwjaar!

Met deze easel kaart wil ik jullie groeten in het net begonnen jaar.
Ik heb stansjes uit de set van MP no. 7 van Crealies gebruikt 
om "het schild" van de kaart op te sieren.
In de MP stansensets zitten heel veel mooie basisvormen.
De standaard heb ik gemaakt met CNL no. 12.
Het dubbelgevouwen kaartenkarton 
heb ik aan de bovenkant tegen de stanslijn gelegd, 
de bovenkant kan dan niet gestanst worden. 
In het midden van de voorkant van de dubbelgevouwen kaart 
heb ik een vouwlijn gemaakt. 
Deze heb ik tegen het "schild" van de kaart geplakt.
Het gebruikte papier is Vintage Christmas van Craft Emotions.
Ik heb de onderstaande Crealies materialen gebruikt:
Decorette no. 13 sterretjes
Set of 3 no. 24 ijssterretjes
Allemaal een mooie zondag toegewenst,
lieve groetjes hennie.

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke laagjeskaart Hennie! Voor jou ook mijn beste wensen voor dit Nieuwe Jaar ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Hennie!
    Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige easelkaart Hennie...hele mooie details erop...
    Ook voor jou en hen die jou omringen een heel voorspoedig en vooral een creatief 2016...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen