Volgers

zondag 24 december 2017

Het zal morgen wel gaan regenen!

Toen het een paar weken terug even winter was in ons land 
heb ik dit label gemaakt. Ik had zo'n zin om sneeuwpoppen 
te maken, maar dan wel gezellig warm bij de houtkachel.
 
De achtergrond heb ik met Distress Oxide Inkt gemaakt.
De Aleene's sneeuwpasta smelt niet, 
ik bewaar het al jaren in een potje.
Op de Bits & Pieces sterrenhemel heb ik 
Crea-Nest-Lies Small wolken, gestanst uit glitterkarton,
 met 3D tape vastgeplakt.
De blauwe sterren komen uit het hart van de X-tra stans.
Prachtig is de dubbele stiksteekrand van dit tekstraam.
Het vriendelijke tekststempeltje past er precies in.

Crealies stansen:
Crea-Nest-Lies XXL no. 68 rechthoek met dubbele stiksteek
X-tra no. 117 sterretje
Crealies stempels:

Van harte wens ik jullie rijk gezegende kerstdagen toe 
met allen die jullie lief zijn.
Dit jaar zal ik mijn lieve oude moeder vreselijk missen.
Mijn slimme kleindochter van 4 troostte mij afgelopen vrijdag. 
Ze zei: "ja zo gaat het nu eenmaal in het leven oma
en gelukkig heb je opa nog die is wel oud maar nog niet dood."
De slimme meid en ze heeft niet eens naar de serie van omroep Max gekeken.
Lieve groetjes hennie.


2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !!!!
    En slimme kleindochter, dat maakt toch weer veel goed !!!!!
    Een gemis blijft het altijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Wat een leuke label. Ik heb de sneeuwman ook liggen en nog niets mee gedaan. Erg eigenlijk.
    Dat je je moeder mist deze kerst is logisch, maar wat heerlijk relativerend die kleindochter van je. Ik hoop dat je ondanks het gemis mooie dagen hebt.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen