Volgers

woensdag 24 januari 2018

Crealies en Hachanda TV: kaart 1

Afgelopen maandag was Crealies weer te zien bij Hochanda TV.
Voor de show hebben we als team voorbeeldkaarten gemaakt.
Vandaag laat ik jullie 3 van mijn creaties zien.
Met Crealies Create A Card no. 17 heb ik de basis van deze kaart gemaakt.
Het gebruikte dessin papier is  Pretty in Pink  van CraftEmotions.
Je kan de kaart invouwen en in een enveloppe versturen.
De Alfies zijn nu zeer aantrekkelijk geprijst, 
kijk maar bij OP = OP!

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 42 vierkant met dots
Crea-Nest-Lies XXL no. 41 cirkel met dots
Duo Dies no. 47 dichte bloem
Set of 3 no. 47 sprietbloemetjes

 Vanmiddag om 14.00 laat ik jullie mijn 2e kaart zien.
Wellicht tot dan, lieve groetjes hennie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten