Volgers

woensdag 15 augustus 2018

Zoete cupcake!

 Vandaag is ons DT-lid Anja jarig!
Zij stempelt zo graag, daarom heb ik voor haar deze kaart gemaakt
 waarop ik ook lekker veel gestempeld heb met de Bits & Pieces.
Op YouTube staat het filmpje wat Mandy heeft gemaakt. 
Zij legt uit hoe je op een handige manier met de Crealies Patchworkzz Downloads
en de Patchworkzz stansen kan werken.
Ik heb eerst het papier beïnkt met Distress Oxide inkt ,
daarna heb ik de achtergrond bestempeld met Bits & Pieces.
De kringen heb ik na het stempelen bestrooid met
 transparant embospoeder en daarna verhit met een heattool.
Voor het DT-lid Anneke die overmorgen jarig is,
 heb ik het frame wat overbleef van de kaart voor Anja gebruikt.
De kleine vlakjes heb ik uit een velletje aquarelpapier gestanst,
 wat ik alleen gekleurd heb met verschillende tinten Distress Oxide inkt.
Deze cupcake is calorieloos.
Het cakeje is gemaakt van het label van de Mug to go.
De toef slagroom heb ik na het stansen in de vorm laten zitten
 en toen met een sponsje en inkt wat kleur gegeven.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces No. 123 kleine kringen
Bits & Pieces No. 120 grote kringen

 Ja en morgen ben ik zelf jarig.
Vandaag ben ik verder creatief bezig in mijn keukentje.
Taart, soep en bowl maken staat er op het program.

Leuk als jullie Anja willen feliciteren op haar blog
en misschien willen jullie vrijdag Anneke feliciteren.

Voor vandaag lieve groetjes, hennie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten