Volgers

vrijdag 25 januari 2019

Nieuw: Crea-Nest-Lies XXL 89 van Crealies.


Op het blog van Crealies worden de nieuwe producten weer gepresenteerd.
Dit is mijn creatie met de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL 89.
Een prachtige achtpuntige stervorm!

Ik heb wat vormen gestanst en weer in elkaar gelegd, 
dat geeft een mooi effect op de kaart.

De kleine stervorm heb ik 3 maal gestanst en op elkaar geplakt.
Met 3D tape zijn alle onderdelen op de kaart vastgezet.
Er ontstaat zo een mooi diepte effect.
Leuk dat deze tekst zo mooi past in de Partz banner.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Na mij is het de beurt aan Anja om jullie te laten zien
wat zij met de nieuwe producten gemaakt heeft.
Lieve groetjes hennie.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit !
    Mooi al dat nieuws !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gave nieuwe producten! Je kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    gclubwin168

    BeantwoordenVerwijderen