Volgers

vrijdag 12 april 2019

Nieuwe producten van Crealies.

Gisteren liet Wilma zien wat ze gemaakt heeft 
met de nieuwe producten van de maand april.
Vandaag is het mijn beurt.
Omdat ik erg graag foto's op mijn kaarten gebruik, 
ben ik enthousiast over deze nieuwe stansen.
Ze zijn ook leuk te gebruiken in je scrapbook.
De cirkel die de basis is voor de kaart heeft een mooie geschepte rand.
Op de achtergond heb ik met het stencil een net met stempelinkt gemaakt.
Twee van onze kleinzoons zijn samen met hun makkers kampioen geworden,
hun vader (onze zoon) is de trotse trainer.
Zo zag het shirt eruit voor de wedstrijd, het is nog zo smetteloos schoon.
Op zulke snelle schoenen moet het ook wel lukken.
Niet vergeten om de veters goed te strikken.
Deze grote pol gras vind je niet op het veld hoor.
De Bits & Pieces voetbal glimt zo mooi door de embossing poeder.

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL 92
X-tra No. 30 graspol
X-tra No. 29 schoen
X-tra No. 28 shirt en broek
On the Edge No. 23 grasrand

Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces stamps No. 161 voetbal

Crealies stencils:
Stencilzz No. 204

Morgen laat Sonia zien wat zij met de nieuwe producten gemaakt heeft.
Lieve groetjes hennie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten