Volgers

vrijdag 10 juli 2020

De omklapschuifkaart.

Gisteren heb ik na lange tijd weer een creatie op mijn blog en FB laten zien, 
ik kreeg zoveel leuke berichtjes op FB. Dat doet je goed. 
Ik begrijp daaruit dat jullie het leuk vinden om te zien wat ik zoal in elkaar knutsel.
Ik ben zo dankbaar en blij dat het mij ook weer lukt 
om met mijn kaartenhobby bezig te zijn.
Daarom vandaag weer een "crealiesje" voor jullie.

Met de handige Cardzz no. 301 stansenset kan niet alleen 
de watervalkaart gemaakt worden, maar ook de omklap-schuifkaart.
De basis van deze kaart is glad kaartenkarton met een gouden print.
De blaadjes zijn ingekleurd met een kwastje 
en wat natgemaakte Pigment Colorzz.
Als je aan de schuif waar het kwastje aan zit trekt,
gaat het venstertje open.
Het kaartenkarton met gouden print van de kleine vierkantjes, 
zijn bespoten met de Pigment Colorzz.
De bloemen zijn bespoten met geel en groen pigment poeder.

Crealies Stansen/Dies:

Crealies stempels/Stamps:

Crealies Mixed Media:

Lieve groetjes, hennie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten