Volgers

dinsdag 22 september 2020

Cardzz 25 van Crealies, maar op een andere manier!

Voor deze kaart heb ik stansjes uit de set Cardzz no. 25 van Crealioes gebruikt.
De "inschuif-partjes" heb ik gemaakt met de stans 
waarmee het doosje gemaakt kan worden.
De open cirkel wordt over de cirkel geschoven en vastgeplakt.
Maar eerst moet het papier nog gekleurd en bewerkt worden.
Pigment poeder in de spuitflesjes is zo fijn om te gebruiken.
De bloemen heb ik op het witte papier met het gat gelegd, 
daaronder nog een wit vel. Zo sla ik 3 vliegen in 1 klap. 
Ik heb nu gekleurde bloemen en 
ook nog een leuke achtergrond voor een volgende kaart.
Wat gouden glitter pasta en een stencil maken het papier nog mooier.
In de "inschuif-partjes" passen de hartjes precies.
Als je achter de hartjes nog een wit hartje vastknoopt, 
kan je daar nog wat lieve boodschapjes opschrijven.
De en Inside or Out- en tekststansjes versieren het geheel zo leuk.
En een mooie bloem als blikvanger!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten