Volgers

dinsdag 2 december 2014

Budget idee!

Nee, weggooien is niet mijn sterkste kant.
Gelukkig heb ik mijn kerstkaarten van voorgaande jaren bewaard.
Het oude gezegde "wie wat bewaart, die heeft wat"
is hier wel op zijn plaats.
Met de Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags heb ik labels gestanst.
Met Crea-Nest-Lies XXL no. 20
heb ik sterretjes gestanst en op het kleine label geplakt.
Onderstaande Crealies materialen heb ik gebruikt:
Vandaag de tweede december alweer!
Succes met jullie knutselwerk in deze maand,
Misschien heb ik jullie op een leuk budget idee gebracht.
Lieve groetjes hennie.

3 opmerkingen:

  1. Heel leuke tags zijn het zo met de plaatjes! En ik bewaar ook veel kerstkaarten. Altijd handig! Dat zie je nu bij jou maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mijn man maar klagen dat ik niets weggooi. Maar ja alles kan je voor de hobby gebruiken ;) recyclen noemen we dat toch? Leuk idee en heel mooi gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen