Volgers

maandag 29 december 2014

Koud hoor!

Ligt er bij jullie ook nog sneeuw?
De polder om ons heen is nog steeds wit. 
Binnen is het gezellig en warm.
Harold de Huishaan scharrelt binnen wat rond, 
hij heeft koude pootjes gekregen. 
Zodra de buitendeur opengaat wipt hij naar binnen.
hij doet zich te goed aan de kattenbrokjes.
(De katten zijn weggekropen omdat er steeds sneeuw 
van het dak afstort en die geluiden herkennen ze niet).
Daarom maak ik liever een sneeuwpop van vilt.
Ik heb ook een hekel aan koude "pootjes".
De metaalfolie waar ik het label van gestanst heb,
heb ik van een kuipje margarine afgehaald.
Het kleine labeltje was in een vorig leven 
een bakje waar een slaatje in zat.
Lieve groetjes allemaal 
en wees voorzichtig buiten,
hennie.
p.s. Gebruik voor het stansen wel goed wolvilt.
Sari verkoopt het in haar Handwerkatelier 
of via haar webshop.
Ik heb kleurnummer 56 gebruikt.




6 opmerkingen:

  1. Enig zo'n Harold de huishaan en ik geef hem geen ongelijk om de warmte op te zoeken.
    Hier is het heerlijk geen vlok sneeuw gehad en de zon schijnt volop vandaag dus wij gaan zo heerljk naar buiten.
    En je sneeuwpop op de kaart is erg leuk!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie tag Hennie!! Prachtig!!
    En ja, hier ligt ook nog steeds sneeuw, maar het smelt wel hard nu..
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie wat een leuke kaart met de vilyen sneeuwpop. Ja hier bij ons in Vlaanderen ligt ook nog sneeuw, het is bar koud maar het zonnetje schijnt wel heerlijk. De twee hondjes gaan op hele hoge poten de tuin in doen snel hun plasje en dan snel terug naar binnen voor de kachel. Wiite, koude maar heel hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag Hennie en wat een leuk idee om op deze manier verpakkingen te recyclen. Ik geef de haan geen ongelijk, het is inderdaad helemaal niet lekker buiten. Ik zit ook lekker bij de kachel met een mok hete thee hoor. Alvast een fijne én veilige jaarwisseling wens ik je toe.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Hennie!
    Jij bent ook een kei in het recyclen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie label! Leuk ook dat je spulletjes hebt hergebruikt...


    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen