Volgers

donderdag 17 november 2016

Een kerstwens in een klein tasje.

De naam van de kerstbal met tekst in het tasje zegt het al.
"Inside or Out"!
Ik vond het een leuk grapje om de kerstgroet in het doosje 
te plakken en de dichte kerstbal leent zich prima 
om als labeltje gebruikt te worden.
De zichtbare binnenkant van het doosje 
heb ik bestempeld met kleine rode sterretjes.
De venstertjes zijn gestanst met de stans 
met dots aan beide zijden van deze stans.
Op de andere kant van het tasje heb ik pockets gemaakt 
met de On the Edge stans ook met dots aan beide zijden.
Zo heb je in één keer stansen twee mooi afgewerkte pockets.
In de pockets heb ik twee labeltjes gestoken.
De labeltjes en het wit van het tasje heb ik bestempeld 
met de mooie kleine sterretjes.
Crealies stansen/dies:
On the Edge no. 20 rand stans
Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 43 kleine sterretjes
Lieve groetjes hennie.

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee Hennie en wat een prachtige uitwerking.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend tasje heb je gemaakt Hennie...heel leuk voor onder de kerstboom....keileuk!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Wel een werk, lijkt me, maar dan heb je ook wat!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen