Volgers

woensdag 30 november 2016

Nieuwe stansen van Crealies.

Set of 3 no. 46 Vlinders 8 / Butterflies 8 Duo Dies no. 46 Vlinders 8 / Butterflies 8
Deze nieuwe sierlijke vlinders zijn 
natuurlijk prima te gebruiken op en kaart.
Mij brachten ze op een ander idee.
Ik heb een dun velletje kraft inpakpapier genomen.
Daar heb ik wat vlinders uit gestanst.
 Daarna heb ik het velletje om het glas van deze lantaarn geplakt.
Uit stevig kraft kaartenkarton heb ik 2 vlinders gestanst 
en uit goud papier de open vlinders. 
Ik heb ze eerst op elkaar geplakt en daarna op de fibers.
Dit windlichtje heb ik beplakt met de vlinders 
die uit het kraft inpakpapier komen.
Op de kraft vlinders heb ik open vlinders uit goud papier geplakt.
Misschien een leuk idee om wat cadeautje te knutselen 
voor de komende donkere winterdagen.
Crealies stansen:
Lieve groetjes hennie.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig deze 2 sfeerlichtjes voor de feestdagen Hennie heel leuk die nieuwe vlinderstansjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie sfeerlichtjes!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen