Volgers

dinsdag 10 juli 2018

Decostripzz, Only Inside and More.

Vandaag voor jullie een winters kaartje, 
om wat verkoeling te brengen in deze warme droge dagen.

De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt met Distress Oxide inkt, een mini masker en een Bits & Pieces stempel. Ook heb ik violet embospoeder gebruikt. Met een Only Inside stans heb ik de druppeltjes gestanst, daarachter heb ik glitterkarton geplakt, langs de druppels zijn Decostripzz geplakt, die heb ik uit glitterkarton gestanst. De mandala is ook uit glitterkarton gestanst. Ik zie dat de druppeltjes ondersteboven staan, ook leuk toch?

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crealies Masks & More:

Lieve groetjes hennie.

1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje Hennie. De achtergrond is gaaf en de stripzz zijn ook mooi! Verkoeling is er vanzelf gekomen....of komt dat door jouw kaart?

    BeantwoordenVerwijderen