Volgers

zondag 22 juli 2018

Text Dies No. 112 van Crealies.

Vandaag twee bekers vol liefde voor jullie.
Achter de beker zit nog een beker, deze kan volgeschreven worden.
Het hartje wat als labeltje gebruikt is, heeft ook nog een hartje achter zich.
De titel van dit blog bericht is: Text Dies No. 112.
Dit is namelijk zo'n leuke tekststans.
Dat wil ik vandaag met jullie delen.
Op deze kaart heb ik de woorden YOU & ME gebruikt.
Op het labeltje LOVE en de kusjes XOXO op de beker.
Op deze beker heb ik I LOVE YOU op als blikvanger gebruikt.
Het woordje ME heb ik op het labeltje geplakt.
De kusjes XOXO  en het & teken op een hartje van het designpapier.
De kapoentjes zijn zo leuk te gebruiken.
Op de labeltjes heb ik de kleine beestjes gestempeld.

Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:

Allemaal een mooie zondag toegewenst, 
lieve groetjes hennie.

1 opmerking:

  1. De zondag is bijna voorbij... maar hij was mooi! Jouw bekerkaartjes zijn ook erg leuk! Prachtig gedaan en heel romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen