Volgers

zaterdag 27 februari 2016

Een mooi "crealief" doosje.

!
Op de productverpakking van CCAB no. 4 
zien jullie de foto van een vierkantig doosje. 
Als je 2 elementen meer stanst, 
kan je met deze stansenset 
ook een zeskantig doosje maken.
Met CNL no. 9 heb ik een 
venstertje in het doosje gemaakt.
CNL no. 29 heb ik als tag gebruikt.
Gebruikte Crealies materialen:
Duo-Dies no. 23 open bloem
Set of 3 no. 23 dichte bloem
Het design papier is van Maja Design.
Lieve groetjes, hennie.
p.s. graag tot het volgende weekend 
bij Doe@ding. Daar zal ik op vrijdag en zaterdag 
een demo geven met de materialen van Crealies.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit 6 kantige doosje Hennie...toevallig heb ik ook een doosje gemaakt voor mijn zus haar verjaardag...
    En helaas kom ik niet naar Spijkenisse volgend weekend...
    De kleinkids hebben turnwedstrijden....en ze zijn zo fanatiek dat Oma moest komen kijken...en die doet dat maar al te graag...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kado verpakking Hennie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen