Volgers

maandag 15 februari 2016

Nieuw!!! De postzegelstansenset van Crealies

Als kind was ik al dol op mooie speciale postzegels.
Met deze postzegelstansenset van Crealies maak ik 
vanaf nu mijn eigen speciale zegels.
Met de On the Edge stans heb ik een insnijding gemaakt 
om de grote postzegel in te schuiven.
Zien jullie hoe mooi de stikrand 
aan beide zijden van de insnijding is?
Met de nieuwe Alfies heb ik de initialen van 
de papa en mama van de kleine meid gestanst.
De kleine hartjes komen uit de nieuwe Duo-Dies "hartjestakjes".
Dit is de achterkant van de kaart. 
Ik heb een grote zegel gestanst en 
een vouwlijn in het midden gemaakt.
Deze heb ik achter de kaart geplakt.
In de onderkant heb ik 2 gaatjes gemaakt.
Door de gaatjes heb ik een lint geregen.
Op deze manier kan de kaart staan.
Crealies items:
On the Edge no. 11 randstans
Alfies no. 1 letters
Allemaal een mooie week toegewenst, 
lieve groetjes hennie.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend hoe je deze 'postzegelkaart' gemaakt hebt. De borderstans met de stiksteekjes is een leuk detail!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie stans! En je creatie ermee is ook top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje weer Hennie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen