Volgers

dinsdag 2 februari 2016

Met een Frans accentje!


Deze box heb ik met CCAB no. 2 van Crealies gemaakt.
Eerst heb ik 6 delen gestanst,
aan de onderkant heb ik de flapjes om de doos
mee te sluiten tot plakstrookjes gesneden.
De 6 delen heb ik aan elkaar geplakt.
Daarna heb nogmaals 6 delen gestanst,
daarvan heb ik flapjes om de box
aan de onderkant te sluiten weggesneden.
Die 6 delen heb ik ook aan elkaar geplakt.
Toen heb ik de 2 kokers aan elkaar geplakt,
op deze manier kan je met deze stansenset
ook een grote box maken.

De box heb ik gedecoreerd met de nieuwe Decorette no. 14. 
Deze maand nieuw zijn ook de Franse tekststansen.
Allemaal een mooie dag toegewenst,
lieve groetjes hennie.

4 opmerkingen:

  1. Wat een superlief doosje heb je gemaakt. Heel mooi, en die hartjes een leuk detail.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief doosje heb je gemaakt. Heel mooi, en die hartjes een leuk detail.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje Hennie!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen