Volgers

zondag 23 november 2014

De "kersthangerboom".

De opdracht voor het Creaweekend in Rijswijk was:
"vilt in traditionele kerstkleuren stansen 
met de stansen van Marianne Design"
Ik heb heel veel kersthangers gemaakt.
Gelukkig had mijn man net een populier gesnoeid.
Van die takken heb ik een boom gemaakt 
waar ik veel hangers in op kan hangen.
De sneeuwpoppen heb ik uit kraft papier gestanst.
Daarna op vilt geplakt en daarachter 
voor de stevigheid ook weer kraft geplakt.
Op die manier kan je de hanger ook als label gebruiken.
Zo heb ik gisteren veel tips door kunnen geven.
Vandaag ga ik "Heere"lijk nagenieten van alle leuke gesprekken, 
fijne ontmoetingen en lieve complimentjes.
Lieve groetjes voor jullie allemaal
en een rijk gezegende zondag toegewenst, hennie.



2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om op deze manier je creaties te showen Hennie en geniet vandaag van je welverdiende rust!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit leuk bedacht zo kun je heel veel laten zien erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen