Volgers

maandag 17 november 2014

Kerstboomhangertjes.

Met de stansen van Marianne Design 
kan je erg leuke kerstboomhangertjes maken.
Voor bovenstaande hangertjes heb ik kraft en vilt gecombineerd.
Voor deze viltfiguurtjes heb ik 2 gelijke delen 
met een festonsteek op elkaar genaaid en opgevuld met fiberfill.
Vrijdag 21 en zaterdag 22 november zijn deze versieringen te zien in Rijswijk.
Daar wordt het Crea Weekend weer gehouden in de Broodfabriek.
Ik ga vandaag nog even achter mijn werktafeltje zitten, 
jullie kunnen mijn knutsels komen bekijken op het Hobby Handig plein.
Misschien tot dan, lieve groetjes hennie.


1 opmerking:


  1. Ze zijn echt heel gaaf, jij maakt zo
    leuke dingen met al die mallen en ook
    in combinatie met vilt, super ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen