Volgers

maandag 3 november 2014

Nieuw Crea-Nest-Lies XXL no. 20.

Deze stervorm is de nieuwste Crea-Nest-Lies XXL.
Erg fijn met het oog op de komende feestdagen.
Maar ook op deze kaart in herfstkleuren 
doen de ster stansfiguren het goed.
De vorm van de kaart heb ik met Crealie Create A Card no. 6 gemaakt.
Van 4 decorette stansje heb ik een rand gemaakt,
ik heb ze bewerkt met stempelinkt en wit embospoeder.
De muurtjes op de zijflapjes van de kaart heb ik gemaakt 
met behulp van de Masks & More mal, 
stempelinkt en wit embospoeder. 
De bloemen zijn gestanst uit papier van een oud boek, 
ik heb de bloemblaadjes wat verfrommeld.

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit sterrenkaartje Hennie...
    maar een beetje raar... ik dacht dat ik gisteren al gereageerd had op dit kaartje....of dacht ik dat nou maar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een schitterende kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dit mooie malletjes Hennie, en je kunt ze voor ieder seizoen en kaart gebruiken. Ik geloof dat mijn boodschappenlijstje voor de KreaDoe maar weer aangevuld moet worden ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Hennie!
    Die stempel heb je op een erg leuke manier verwerkt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Hennie.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen